ტრენინგის მე-9 დღეს მოვისმინეთ პროექტის პრეზენტაციები, გავუზიარეთ ერთმანეთს აზრები. ბლოგზე მოვახდინეთ საპრეზენტაციო მასალის ატვირთვა. შევაჯამეთ ცხრა დღის შედეგები. მადლობა ტრენერს ქალბატონ შორენას გაწეული საქმიანობისათვის.
ტრენინგის მეოთხე დღეს გავეცანი პროექტის შეფასების სტრატეგიებს და მეთოდებს. შეფასების მეთოდები დამეხმარება პროექტზე მუშაობის დროს. გონებრივი იერიში, ჩეკლისტები, შეფასების რუბრიკები და სხვა აუცილებელი პირობა იქნება სწორად განვახორციელო აღნიშნული პროექტი.
პროექტის გეგმა ტრენინგის მე-7 დღეს გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების თეორიებს, თუ როგორ ჩავრთოთ პროექტში სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე, როგორ გადავუნაწილოთ პროექტში თითოეულ მოსწავლეს როლები მათი მაქსიმალურად ჩართვისათვის. ვისწავლე ლინკის განთავსება ბლოგზე. აღნიშნული ტრენინგი დამეხმარება ჩემს მოსწავლეებთან სასწავლო პროცესის სრულყოფისათვის.
ინტელის ტრენინგის მესამე დღეს გავეცანით პროექტისათვის საჭირო კითხვების სტრატეგიებს, კერძოდ: სოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების შწორად დასმას, რაც გარკვეულწილად მოსწავლეებთან პროექტზე მუშაობის დროს დამეხმარება სწორად დაიგეგმოს პროექტი და მივაღწიო დასახულ მიზანს. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები ზოგადი კითხვა საიდან წარმოიქმნება ენერგია? თემატური კითხვები როგორ გამოვიყენოთ ბუნებრივი რესურსები ენერგიის შესაქმნელად? შინაარსობრივი კითხვები რა არის ბუნებრივი რესურსები? რას ხმარდება ბუნებრივი რესურსები?
Комментарии
Отправить комментарий